måndag 27 september 2010

Sjukstuga

Måndag 27/9-2010

Marcus snörvlar och hostar.Men mycket beror nog på latmasken också...Han sa att han mådde bra och ville gå på pappaavslutningsmatchen i dag.Men när jag sa ifrån så ville han gå och fiska.Nej du,du är sjuk så det blir inget med det,till svar fick jag att:nä men nu mår jag bra...Tänk,så var det aldrig när jag var yngre,då fick man inte gå ut utanför dörren knappt.Konstigt nog så sitter det där fortfarande i..Man vågar ju inte åka och köpa mjölk ens...
Sara lillgumman hon åkte på krupp inatt,inte bara en gång,utan 2 gånger..Så om ett par dagar så är nog hon också förkyld.Att den där sabla kruppen alltid ska komma som ett brev på posten,alltid när man minst anar det...En kompis till mig,hennes dotter hade krupp ända upp i 6års ålder,usch,då har vi bara 2 och ett halvt år kvar....suck.

Här om dagen var syrran hit,vi hade lite datakurs,så nu kanske man kan få till det här med bilder ordentligt.Vill ju minnas tillbaka till semestern och visa hur bra vi hade det..

Min man chockade mig rejält:han vill börja snygga upp hela hallen.Om jag inte missminner mig så sa han efter sovrummet:nej,nu får det va nog för ett bra tag framöver..Snacka om att vända kappan efter vinden...puss

1 kommentar:

  1. Ja, det är roligt göra nytt hemma, vi håller på för jämnan, och roligt att du kommer att bjuda på mera bilder. lycka till kram!

    SvaraRadera