torsdag 23 juni 2011

Torsdag 23/6-2011

Måste be alla om ursäkt för att jag inte har visat mig här på länge!Men jag har inte haft lust,ork,tid,har saknat den rätta känslan,ja listan på ursäkter kan göras lååång...Vi får väl se hur andan faller på...
Sonen har sommarlov igen,han har nu avslutat klass 4...hugaligen vad tiden går fort...
I morgon är det midsommar,å då firar vi den med släkten ute i Träsket som vanligt...hoppas på väder...å då menar jag uppehållsväder...

Längtar till semester...

Håller på att tapetsera i vardagsrummet ska bli skönt när det är klart...men nu är det jag som tapetar själv för första gången i mitt liv...starkt påhejad av min man...som tycker att det går på tok för sakta...fast snyggt blir de...
Hallen har fått sig en liten make over...ful furun är övermålad,sen ska väggarna få sig en omgång...suck,man gör inget annat än målar,städar,tvättar...när ska man få tid till att bara vara??
Slutar här för denna gång,kan ju få kramp i mina pekfingrar efter denna långa blogg paus..puss..

1 kommentar: