onsdag 25 augusti 2010

Semestern 2010




Onsdag 25/8-2010






De första dagarna på semester var väl ingen höjdare precis.Mannen tog tag i vedkapningen,själv så huserade jag mest inomhus.Fast redan på fredagen var vi till Leksandsommarland.Tänk vad dyrt allt ska vara,för när vi stog där i kassakön som var oändligt lång,så såg vi att alla över en meter kostade 260 spänn!!!Vad göra?Jo,när det blev våran tur så sa jag åt Sara att ta av sig skorna.Gissa om en förvånad 3åring.Ta av dig skorna,Sara,sa jag igen.Då började min man också säga till henne,vips så stog hon där barfota.Jag tittade på tjejen i kassan och Sara gick under gränsen...vi slapp denna gång,men nästa år blir värre...Här var det tänkt att bilden skulle hamna,men det ville den inte.Jag börjar avsky datorer ännu mer..Det vill inte som jag vill...suck



Solen gassade som bara den denna dag och jag var klädd i svart,hade tyvärr inget att bada i eftersom bikinin försvann när vi rustade sovrummet...Jag led denna härliga sommardag,men barnen hade en kanonbra dag...Tyvärr så åkte Sara på krupp och blev sedan förkyld,men vi fortsatte semestrandet snart igen...Å då åkte vi till Rullsand för att tälta.Det var mysigt och vädret var på topp.Vi badade,byggde sandslott(har en fin bild på den,men det känns inge kul å försöka få dit den här,eftersom det inte vill sig)åt gott samt var på upptäcksfärd.Dock inte till nudiststranden...Besökte Laxön och Älvkarleby...Super mysiga ställen....

Nu provade jag igen med bilden but i give up....
Måste snart få expert hjälp,men hon kommer ju aldrig hem nångång.Men jag har iaf försökt..
Nåja,här slutar min resa för denna gång (orkar inte fortsätta,nu när jag e sur),men jag återkommer med mer från vår semester,finns liksom mer att berätta å mera kort att försöka visa..hahahaha dagens skämt...puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar