måndag 2 augusti 2010

Skärpning

Måndag 2/8-2010

Jaha,det lär väl ta och bli en ordentlig uppryckning vad gällande mitt bloggande.
Man har lite svårt att komma till skott,det finns tyvärr lite att prioritera nu när man har
börjat att jobba igen efter semestern.Men jag ska skärpa mig..
I lördags var hela familjen till Svärdsjö som ligger utanför Falun.Min grabb Marcus hade
fotbollscup där.Vi åkte hemifrån ca 8.00 och svängde in på gården 20.00,snacka om heldag.
Men det är såå kul och se dessa killar på plan.Vilken skillnad på spel bara från förra året..Grabbarna spelade 3 matcher och de förlorade bara 1...Jag tycker de är så duktiga.
Tänk,snart börjar Marcus i 4:an,gud vad tiden rinner iväg.Det går ju som sagt fort när man har roligt och det har man när man har barn.Visst det är jobbigt emellanåt,men så är det..

Jag slutar här för denna gång,kommer snart åter och berättar om våran semester och visar ett par bilder.Sonen ska snart iväg så det ska fixas lite,puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar