tisdag 17 augusti 2010

Skjut mig

Tisdag 17/8

Lär väl ta mig i kragen med bloggen,men det finns liksom ingen ork.I torsdags reste jag mig upp,vred överkroppen,sen gjorde det bara ONT...Från kl 13 till kl 16,40 låg jag i soffan,kunde inte röra mig ur fläcken.Försökte jag ställa mig upp så skrek jag bara...Grannen som jobbar på akuten kom,hon gav mig ett piller som inte hjälpte,tillslut fick ambulans tillkallas...

När jag väl kommit tillrätta på akuten å farbror doktorn behagade komma,fick jag en kul fråga:jaha,var det nödvändigt att åka ambulans för detta?Ja,vad trodde du,skulle ni ha använt en lyftkran sen för att få ut mig ur bilen???Vilken blick jag fick.ingen förståelse där inte..Nåja,han undersökte mig och sedan konstaterar han att det är ryggskott.Jaha,jag trodde att det var ichias.Nä,vi har vissa kriterier vi går efter,svarar han med näsan i vädret!Ska verkligen sådana människor få ta hand om andra människor???
Men sen hände lite skoj,efter all medicin,kom en annan läkare in,han presenterade sig och bad om ursäkt för att jag fått vänta så länge.Ingen fara sa jag,jag har en bok med mig.Varpå denna man utbrister i ett asflabb:å du är förberedd!!Synd bara att han hade gått till fel rum,det var inte mig han skulle till...

Så nu sitter man här,kan knappt gå ordentligt,ser ut som om jag gjort någe rejält i byxan...
Har varit hos en kiropraktor,blev just inge bättre,han ville jag skulle komma i morron igen,men jag vet inte om det ger nåt,förutom stora hål i plånboken...
Det vore enklare att skjuta mig...puss

1 kommentar:

  1. Nä men stackars dig!Prova att ligga på spikmatta, det lindrade Daniels rygg i allafall! kram på dig

    SvaraRadera