onsdag 9 juni 2010

Åren

Onsdag 9/6

Jösses vad åren springer ifrån en!Det känns som om det vore igår Marcus kom till världen!Men i morron slutar han 3:an och i höst börjar han på mellanstadiet!
Min mormor sa alltid -Vänta bara tills du fyllt 20,så ska du få se vad åren går fort.Visst gjorde de det,men inte så fort som nu när man har barn.De bara susar iväg,tur att man iaf hinner andas...Å tänk Sara min lilla tossefia,hon börjar på avdelningen för större barn efter semestern...Fast det är ju konstigt egentligen jag är ju fortfarande bara 25...hmmm,nä nåt matte snille har jag aldrig varit,men åldern stämmer nog...hihihi....

Nä,nu snackar vi om nåt annat...Jag såg på reprisen av Ullared igår.Kom då på att där har jag aldrig varit...man kanske skulle fara dit...men sidu då lär man spara ihop lite kosing först för hosta fram 50 loppor lär man knappast göra,som hon i programmet slösade bort.Nog för att vi kvinnfolk gillar å shoppa,men,men..

Idag har jag även kört ett enmansmaraton,eller rättare sagt:slet som ett djur med gräsklipparen.Vi måste ju ha det lite snyggt här hemma,blir nämligen PARTY på lördag.
Träffa goa vänner å dricka massor av rom å cola,så på söndag bankar det nog rejält i skallen.Men som en vis man(min)brukar säga:hjälte på kvällen,hjälte på dan...Puss

1 kommentar:

  1. kan du inte ha med lite foton också, skulle vara roligt att se hur du bor. Kram!

    SvaraRadera