lördag 5 juni 2010

Nybörjare

Söndag 6 juni

Ojdå,inte trodde jag att man skulle börja med att blogga.Fast nog känner jag mig som Bambi på hal is allt.Vi får väl se hur det hela går.Det finns mycket som man skulle vilja få ur sig,svårt att få ut det på pränt.

Här hemma har vi som sagt fixat till sovrummet,som blev kanonbra.Fast härom dagen skruvade jag nattbord och mannen stog ute i trädgården med spaden ihögsta hugg.Han höll på att plantera blommor,snacka om att jag kände mig manlig...

Semestern börjar närma sig med stormsteg,jag håller på att få panik:för första gången på flera år har vi inget inplanerat..känns otroligt konstigt...Fast får dottern bestämma(som hon ofta vill göra)så ska vi flänga runt på ALLA djurparker som finns i detta avlånga land..

Nej,nu ska jag ta och ge mig för idag,ska upp kl 7.00 och åka till jobbet...Det här får bli min nybörjarstart...Må gott och be carefully out there...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar