onsdag 23 juni 2010

Övar mig på bilder







Onsdag 23/6




Snacka om att jag håller på att övningsköra.Jag och datorer går liksom inte ihop.Min man bara suckar för att jag håller till vid tangentbordet...men jag lär väl öva,annars går det ju inte och blogga..Han övar med guitarhero så då lär väl jag få sitta här och pilla..


Bilden ovan är på vårat härliga blommande äppelträd..ska se om jag kan fixa in några andra bilder också...

Hmm,de kom visst ovanför varandra...jaja,det ordnar väl till sig så småningom..man kan ju inte vara bäst på allt...övning ger ju färdighet..


Nja,det gick ju lite galet,men jag får klura lite,puss

2 kommentarer:

  1. Roligt med lite bilder. Ett tips är att vända dem rätt innan du laddar upp dem på bloggen;) annars ser det bra ut:) kram och trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset,ska försöka få till allt lite bättre,samt få in bilder från hemmet.Men man är ju ingen expert precis.Bilderna hamnar lite hur som helst,lär klura på det,så det kommer väl så småningom.Har en karlslok som e sur för att jag sitter här ibland,men övar jag inget så ja du fattar.kram

    SvaraRadera