tisdag 29 juni 2010

Onsdag 31/6

Det är bra härligt med sommar och sol och bad.Synd bara att det har vänt nu,gäller att njuta fullt ut av det hela som är kvar...

Men jag blir så trött på alla kryp överallt.Vart man än är så dyker det upp några.Ta bara som i måndags,då var jag,Sara och Tomas ute på älven med båten.Vi la till vid en brygga och klev i land.Jag la ut en filt som vi myste på och efter en stund kröp det en spindel över min rygg.Ja,nu är inte jag skraj för dem.Sen for min man upp som ett jehu,Sara hade tagit upp en fästing och slängt den på honom...snacka om att han fick panik,men vi fick iaf bort den..

Sen fick då vi bråttom därifrån.Sedan så har vi alla dessa mygg,jag brukar säga att en död mygga,är en bra mygga..

På tal om mygg...det var 2 karlar som pratade om dem.Den ena sa:vet du att mygg suger blod av en människa med en speciell blodtyp?Näe,svarade den andra.Men hur vet dom det?Jo, de tar stickprov...
Nä,nu ska jag gå och nanna kudde.Vi får främmande senare idag och jag ska fixa med lite lunch,det blir tacopaj och sen lite äppelkaka...Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar